Sunday, June 19

comeback.


Bismillah.
Salam all.

I really really miss y'all.
I dunno what to blog about. seriously. it has been a while since the very last update on April.
and now is in June. well i grew up.

So so so many things happened since then. and yaaaah
Im in the middle of final exam. oh someone asked me what course im taking right now (thank you for asking/caring) it is Bachelor of Software Engineering - 3 years left. yahhh Im doing well so far, I got first class on last semester. yay! and for this semester hopefully. ameen. if Allah wills.

Hopefully I will become a very successful software engineer and produce a very useful software for people out there and you who are reading this and following me since 7 years ago.

wow its already 7 years. applause.

So this post is kind of comeback post lah kut. i dunno. please pray for me and do support me to keep updating my blog. and share and give some motivations to people like before.

oh yaaaaa. to who thinks im not as brutal as before. ahhhh youre totally wrong. i am brutal still. yo!

i have lots lots of stories to share with you all. but i dunno which one should i tell you first.
so feels free to suggest me. you can ask me anything about my life. my studies. my student life. etc. anything. i will answer you as soon as possible.

bye peeps!

12 comments:

N Nina said...

rindu haha
ee jujur baru tau hg ambik software engineering lol

cerita pasal ehem ehem hg hahahaha

wan.adawiyah said...

May Allah ease eveything for you :)

Nurulatika Yunus said...

Good luck for final exam :)

Nurul Syahada said...

congrats on yr result! tepuk tangannnn! and pleaseee teruskan jadi brutal sebab hg dgn feminin buat gua insekyooo. HAHAHAH jk. yayyy comeback comeback!

*tlg perasan komen ni*

Mazni Munawar said...

wow software engineering! hebat tu :D all the best final exam!

rindu sangat kat akak tau takkk. masih ingatkah lagi kat saya ni? huhu

Yowanda Erlangga said...

Kunjungan disini :)
di tunggu kunjungan baliknya http://www.tapike.com/2016/06/10-tempat-wisata-terbaik-amerika-serikat.html

Lollipop Manis said...

Wahh. Hebatttt! Goodluck untuk sem sem seterusnyaaa. :D

Claudy said...

welcome back :)
and all the best for your final :)

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

yo Ee! akak engineer dah mai dah. haha. cerita semua please. aku baca >.<

Zizie Zack said...

otai masih berbisa.. hekhekhek

Nur Najihah said...

goodluck for your studies kak..would love to hear more about ur course kak :D

Eeiou _ said...

will answer your qs Nur Najihah